Ik ben niet te vreden

Klacht melden

Mocht u ondanks toch niet tevreden zijn geweest over onze dienstverlening dan kunt u onderstaand formulier gebruiken om ons op de hoogte te brengen van uw klacht.

Om deze klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen verzoeken wij u dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Formulieren zonder personalia, adres of contactgegevens kunnen wij tot onze spijt niet in behandeling nemen.

    Naam

    Achternaam

    Telefoonnummer

    Je klacht

    VERVOERSDIENSTEN

    GOED OM TE WETEN…

    Bagage

    We hebben een taxi en een luxe busje. In een taxi passen vier personen en in een busje passen zeven personen.

    In een taxi past vier maal een grote koffer en twee maal handbagage.

    In een busje past zeven maal een grote koffer en zeven maal handbagage.

    Ophaal proces schiphol

    Wanneer u uw koffers heeft gehaald, komt standaard de taxi voorrijden bij vertrekhal 2 tegenover draaideur F op de buitenste rijbaan (zebrapad oversteken).

     

    Op het moment dat u belt kunt u eventueel aangeven bij een van de andere draaideuren opgehaald te willen worden. De draaideuren zijn geletterd van H t/m A draaideur F is de allereerste bij vertrek 2 en A de allerlaatste bij vertrek 3.

     

    Wanneer u niets door geeft rijden wij dus voor bij Draaideur F vertrekhal.

    Betaalmogelijkheden

    We hebben 4 manieren waarop je bij ons kan betalen. Contant, per PIN/Creditcard, online  of op rekening (op rekening kan alleen bij goedkeuring door onze afdeling administratie).

    Reserveer nu