Ik ben niet te vreden

Klacht melden

Mocht u ondanks toch niet tevreden zijn geweest over onze dienstverlening dan kunt u onderstaand formulier gebruiken om ons op de hoogte te brengen van uw klacht.

Om deze klacht zo goed mogelijk te kunnen behandelen verzoeken wij u dit formulier zo volledig mogelijk in te vullen. Formulieren zonder personalia, adres of contactgegevens kunnen wij tot onze spijt niet in behandeling nemen.

    Naam

    Achternaam

    Telefoonnummer

    Je klacht

    VERVOERSDIENSTEN

    GOED OM TE WETEN…

    Bagage

    We hebben een luxe sedan en een luxe busje. In een sedan passen maximaal vier personen en in een busje zeven personen.

     

    In een sedan passen maximaal twee grote koffers en een kleine koffer.

    In een busje passen maximaal zeven grote koffers en twee kleine koffers.

     

    Natuurlijk is de grootte van de bagagestukken ook erg belangrijk. Bespreek met ons hoeveel bagage u heeft, zodat wij de juiste soort auto voor u kunnen sturen.

    Ophaal proces schiphol

    Wanneer u uw koffers heeft gehaald, komt standaard de taxi voorrijden bij vertrekhal 2 tegenover draaideur F op de buitenste rijbaan (zebrapad oversteken).

     

    Op het moment dat u belt kunt u eventueel aangeven bij een van de andere draaideuren opgehaald te willen worden. De draaideuren zijn geletterd van H t/m A draaideur F is de allereerste bij vertrek 2 en A de allerlaatste bij vertrek 3.

     

    Wanneer u niets door geeft rijden wij dus voor bij Draaideur F vertrekhal.

    Betaalmogelijkheden

    We hebben 4 manieren waarop je bij ons kan betalen. Contant, per PIN/Creditcard, online  of op rekening (op rekening kan alleen bij goedkeuring door onze afdeling administratie).

    Reserveer nu